donderdag 2 februari 2012

Verstelwerk

Er moet wat verstelwerk gebeuren. Knoopjes aanzetten, gaatjes dichtmaken, dat soort werk. Even naald en draad uit het tasje (van dat tafeltje naast de bank) vissen, kopje koffie erbij, en gaan.
Niet dus.
Vindt hier maar eens wat in terug:
Eigenlijk is het m'n brei-tasje; waar alle loslopende breihulpstukken in zitten. Maar daar merk je niet veel meer van. Wil je weten wat er allemaal uit het tasje kwam?
Tja.
Daar gaan we weer: knopen in de knopendoos, recepten (??) in de receptenmap, bolletjes wol in de poef, kauwgom in de keukenla... en nu kan 'ie weer dicht!
Van binnen ziet 'ie er ook weer fris en fruitig uit:
En hier was ik naar op zoek!
Nog maar een kopje koffie dan, en aan de slag!

(Tasje is trouwens gemaakt aan de hand van deze uitleg)

3 opmerkingen:

  1. Haha, dat is een kastje eh, tasje naar mijn hart: goed gevuld met allemaal superleuke brei- en naai-gadgets van goede kwaliteit. Ik zie zelfs een draadafsnijder ketting van clover, en chibi-naalden (die heb ik ook (-:) En de enige schaapjes-centimeter (die heb ik niet )-:).

    En exact hetzelfde leuke stofje hebben wij ook in huis! Dat heeft dochter 1 uitgekozen, toen wij samen naar een stoffenbeurs gingen. Ik liet haar net de foto zien... en het zal eens niet: nu wil zij dolgraag ook zo'n tasje hebben. Zou je't erg vinden, als ik het hele idee (met een andere voering) overneem?

    Al met al zeer inspirerend, zoals je ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, dit was dus een klusje om vervolgens nog wat klusjes te gaan doen. Maar nu kan je wel alles vinden. Zelfs kauwgom, hahaha. Dat doet mij denken aan mijn eigen klusjesmans, zal eens binnenkort kijken of er iets inzit wat van de kinderen is en niet meer past.... scheelt weer, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen