donderdag 29 december 2011

Uitgeslapen

Vandaag kreeg ik weer eens ouderwets de kans om uit te slapen. Dochters zijn weer aan elkaar gewend (het geruzie is altijd vaste prik aan het begin van vakanties...) en kunnen redelijk leuk samen spelen.
Manlief kwam om een uur of 10 een beker thee boven brengen.
Daar was niet veel plek voor op mijn nachtkastje...


Tijd voor wat uitgeslapen actie! Binnen een paar minuten was dit het resultaat:


In de tussentijd heb ik ook nog de tijd genomen om die beker thee leeg te drinken :-)

Oja, voor je je afvraagt wat ik voor rare boeken lees voor het slapen gaan: uit Dolfje Weerwolfje lees ik jongste Dochter voor!

2 opmerkingen:

  1. Ik heb tegenwoordig Ravelijn op mijn nachtkastje liggen, na alle dolfjes te hebben voorgelezen ;-)
    En leuk dat je mee-opruimt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een héél bekend boek, voor meisje van 13 ook voorgelezen en nu zit meisje van 8 er met haar neus in.

    Je nachtkastje ziet er zo even binnen een paar minuutjes véél beter uit.

    BeantwoordenVerwijderen