maandag 19 maart 2012

Lalalala

En wel de aardappella! De aardappels passen er niet meer in, da's wel een goeie reden om 'm op te ruimen, toch?
In die schaal past precies de inhoud van een 3 kg zak aardappels. Maarja, als je dan ineens een 5 kg zak hebt, heb je toch een probleem.
Eerst maar eens de rietjes, feestelijke prikkers en poffertjesbeslagfles eruit. Die kunnen mooi op het lege plekje in de kast die de vorige keer aan de beurt was. IJsblokjesvormen in de bakkast, en deze kunnen ook wel uit de la:
Huh? Ja, een zak vol kurken. Ik heb geen drankprobleem, maar ik heb ooit eens gehoord dat je kurken ergens apart kon inleveren zodat er weer iets mee gedaan kon worden. "Ooit, ergens, iets"? Hoezo, vaag?
Maar voor mij duidelijk genoeg om toch vooral geen kurken meer weg te gooien... Nu dus wel, want ik ben er niet meer achtergekomen waar "ergens" zou moeten zijn.
Laatje uitgemest, leeggezogen, schoongepoetst en weer ingepakt:
Daar is 'ie weer: tadaaa!

PS: MamaWerkt, wil je mij mailen over die stickers? Ik kan jou geen persoonlijk bericht sturen! Als je mij je gegevens mailt, stuur ik de stickers op.

3 opmerkingen: