dinsdag 10 januari 2012

Sssschchchchrrrrrrrrt!

Zo klinkt 'ie ongeveer, mijn allereerste papierversnipperaar!
Kwam Man ineens mee thuis, waarschijnlijk nadat hij mij hoorde mompelen over het aanleggen van een vreugdevuur in de achtertuin om mij van oude salarisstrookjes en giro-afschriften te ontdoen.
Die doe ik toch liever niet bij het oud papier; dat wordt hier één keer per maand opgehaald en er wil nog wel eens een doosje of zak midden op straat belanden waarna je dagen later de post van de buren van de buren van de buren van de buren in de voortuin tegenkomt.
En bij gebrek aan een openhaard heb ik ooit in de achtertuin een vuurtje gestookt, ja. Leuk hoor ;-)
Maargoed, dit is dus de volwassen oplossing om van je bewijsmateriaal af te komen...

Ondertussen werk ik gestaag door aan het tafeltje naast de bank (ik kan er al weer langs, hoera!).
De Berg is weg, de ruimte is meteen ingenomen door een dochter-met-lego.
En een stapel boeken die van de week naar de bieb terug moet.
Dus, hoewel het gewoon weer vol ligt, is het eigenlijk leeg. Toch?

2 opmerkingen:

  1. Via een andere blog kwam ik bij jouw blog. Ik ga je volgen, leuk om nog een medestrijdster te hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pas op, je hebt de kliko zo vol met dat spul. Het neemt veel meer ruimte in dan het normale papier. (ervaring) :)

    BeantwoordenVerwijderen